Thursday, March 14, 2019

Nega farbane i oštećene kose.

Svoju kosu farbam godinama u nazad (od 2012) u jarko crvenu boju.
Tek sam od skoro počela da pazim na nju i prilično se osušila i oštetila.

Pročitala sam na internetu da Ricinisuvo ulje pomaže kod oštećene kose i rešila sam da probam.

Otišla sam u apoteku i kupila jedno pakovanje ricinusovog ulja (~100 din).
Kada sam došla kući namazala sam ulje na celu dužinu kose i ostavila tako par sati, čisto da upije.
Ulje sam dobro umasirala u teme, jer sam čitala da to pomaže pri rastu kose.


Oprala sam kosu standardnim redosledom, šampon, maska i osušila.

Kosa mi je posle samo jedne upotrebe ricinusovog ulja postala mekana i nije suva, krajevi se dosta lakše raščešljavaju i kosa mi ne izgleda mrtvo.
Prilično sam zadovoljna efektom ricinusovog ulja posle samo jednog korišćenja, videćemo kako će biti dalje. Stay tuned

xoxo Luna 

No comments:

Post a Comment