Wednesday, August 10, 2016

Ok.

Daklem. Ok, zašto mi svaki post počinje sa daklem? o.O
K, nvm, moving on.
Dakle. OK, AUTOMATSKI. I'M SORRY.
Ovako. -Much better.
Ispalila sam  za vlog LARP.
Biće sutra, večeras je bilo nevreme i mrzelo me da izlazim napolje. Sutra će valjda biti lep dan pa ćemo se Kiri i ja naći i objasniti šta je LARP i zašto je toliko cool.
Do tad, smisliću neku temu da ishejtujem ljude kao što uvek radim jer eto nemam druga posla.
Leto za mene služi u glavnom za putovanja, LARPovanje i hejtovanje. Jer sam zimsko dete i volim sneg i hladno, a ova vrućina će mi doći glave.
Kako vi podnosite vrućinu? Pišite u komentare, bilo bi lepo da se međusobno dopisujemo preko bloga.
Iskreno, jesen i zima su mi omiljena godišnja doba, a volim i rano proleće, dok je još uvek hladno. Nikad nisam volela leto i planiram tako da ostane. Sednem na motor prvi put u sezoni - izgorim. Izađem napolje na 15 min - izgorim. Bilo šta da uradim - izgorim.
A daj bre. Pa ne može tako. Ok, razumem da svako godišnje doba ima svoje čari, ali ja bre volim zimu i kraj. Pa vidite koliko sam srećna.


Eto, volim zimu, smejem se.


Odoh sad da se smaram, kasnije ide novi post. Stay tuned! 

No comments:

Post a Comment